Katalog Budowlany

dodaj ofertę   |   regulamin   |   partnerzy   |   reklama   |   kontakt

Oferty pracy - Wyszukiwarka

Wpisz słowo kluczowe (np. księgowa)
Wybierz region
Wybierz kategorię
Wybierz państwo

← Wstecz | Drukuj

VENS sp. z o.o. / Oferta z dnia: 12/11/2024


Oferowana praca

Stanowisko: Project Manager – infrastruktura i media
Miejsce pracy: Warszawa / mazowieckie / Polska

Opis stanowiska



  • Pełnienie funkcji Inżyniera projektu / Project Managera w projekcie rozbudowy istniejącego zakładu o powierzchnie produkcyjno-magazynowe


  • Nadzór nad realizacją projektów w obszarze infrastruktury i mediów energetycznych, głównie wentylacji i systemów przeciwpożarowych  


  • Realizacja ww. projektów w oparciu o standardy korporacyjne, przepisy prawa budowlanego, standardy NFPA, FM Solution


  • Współpraca z wewnętrznymi zespołami zaangażowanymi w realizację projektu oraz konsultantami GRC


  • Przygotowywanie specyfikacji projektowych


  • Współpraca z wewnętrznymi działami BHP, bezpieczeństwa przemysłowego, kontrolingu, planowania produkcji, UR


  • Zarządzanie zespołem projektowym oraz ryzykiem


  • Planowanie i nadzór nad realizacją robót zgodnie z przyjętym harmonogramem


  • Planowanie i kontrola realizacji budżetu projektu


  • Realizacja projektu z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwo żywności, HACCP, GMP, GHP


  • Raportowanie postępów realizacji projektu


  • Udział w protokolarnych odbiorach


  • Miejsce pracy: Płońsk





Wymagania



  • Wykształcenie wyższe inżynierskie, kierunek: Energetyka, Inżynieria środowiska lub pokrewne


  • Wiedza z zakresu budownictwa, prawa budowlanego oraz procesu realizacji inwestycji infrastrukturalnych i energetycznych


  • Minimum 5 lat doświadczenia w budownictwie przemysłowym


  • Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu projektami, zespołami i wykonawcami


  • Doświadczenie w przygotowaniu specyfikacji technicznych


  • Umiejętność prezentacji koncepcji i rozwiązań inżynierskich oraz raportowania


  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikacyjne i negocjacyjne


  • Umiejętność efektywnego zarządzania pracami zespołu projektowego, rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji


  • Znajomość rysunku technicznego, programu AutoCAD, pakietu MS Office


  • Mile widziane doświadczenie w branży spożywczej


  • Mile widziana znajomość standardów GMP, CQV, FM Standards, IL6S


  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2





Oferujemy



  • Atrakcyjne wynagrodzenie


  • Nowoczesne narzędzia pracy


  • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu


  • Dofinansowanie szkoleń i kursów


  • Wewnętrzne programy rozwojowe


  • Zdobycie unikatowego doświadczenia w branży spożywczej


  • Pracę w anglojęzycznym środowisku


  • Kartę Medicover Sport


  • Bezpłatny parking dla samochodów pracowników


  • Elastyczny czas pracy


  • Opiekę konsultanta VENS




Aplikuj, jeżeli szukasz pracy, w której:




  • Docenią Twoje osiągnięcia i zrealizujesz ambicje zawodowe


  • Realnie dobrze zarobisz


  • Respektowany jest work-life balance


  • Panuje przyjazna atmosfera pracy


  • Zdobędziesz unikatowe doświadczenie


  • Podstawą są transparentne zasady współpracy





Dane firmowe

VENS sp. z o.o.


Aplikuj na portalu Praca.pl

Ogłoszenie pochodzi z portalu Praca.pl
← Wstecz | Drukuj