Katalog Budowlany

dodaj ofertę   |   regulamin   |   partnerzy   |   reklama   |   kontakt

Oferty pracy - Wyszukiwarka

Wpisz słowo kluczowe (np. księgowa)
Wybierz region
Wybierz kategorię
Wybierz państwo

← Wstecz | Drukuj

Trebbi Polska Sp. z o.o. / Oferta z dnia: 16/03/2025


Oferowana praca

Stanowisko: Administrator Projektu BIM / Office Manager
Miejsce pracy: WałBrzych / dolnośląskie / Polska

Opis stanowiska

Zakres obowiązków dla przedmiotowego projektu:




  • Pełnienie obowiązków administratora projektu/office Managera wraz ze wsparciem dla Project Managera na projekcie budowy obiektu halowego w okolicach Wałbrzycha,


  • Administracja projektu w BIM,


  • Obsługa sekretariatu biura budowy,


  • Wsparcie zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego,


  • Pomoc w nadzorowaniu jakości i terminowości realizowanych robót,


  • Wsparcie w przygotowywaniu raportów prowadzonych projektach, analizie harmonogramów oraz koordynacji międzybranżowej,




Współpraca z kierownikiem projektu oraz inwestorami,



Zakres obowiązków w kolejnych projektach:




  • Pełnienie obowiązków inżyniera budowy / wsparcia dla Project Managera na projektach z branży budowlanej i nieruchomości prowadzonymi przez Trebbi Polska Sp. z o.o. i związanymi z budownictwem branży logistycznej, biurowej (w tym aranżacje biur – fit-out) , handlowej i zamieszkania zbiorowego w zakresie wznoszenia obiektów przebudów, remontów, aranżacji, audytów technicznych Due Diligence, przygotowania inwestycji, monitoringu oraz szeroko pojętego doradztwa technicznego. Na tych projektach Trebbi Polska Sp. z o.o. świadczy usługi z zakresu zarządzania projektami budowlanymi, pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, audytora TDD, monitora inwestycji i zewnętrznego eksperta itp.


  • Wsparcie zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego,


  • Pomoc w realizacji postępowań przetargowych, kontrola kosztów projektu,


  • Pomoc w nadzorowaniu jakości i terminowości realizowanych robót,


  • Wsparcie w przygotowywaniu raportów prowadzonych projektach, analizie harmonogramów oraz koordynacji międzybranżowej,


  • Wsparcie w przygotowaniu raportów technical due-diligence,


  • Współpraca z kierownikiem projektu oraz inwestorami.





Wymagania

Wymagania:




  • Wykształcenie techniczne na poziomie przynajmniej inżyniera na kierunkach: budownictwo, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne lub pokrewne,


  • Dostępność od zaraz/początek kwietnia 2025,


  • Doświadczenie przy projektach BIM w zakresie administracji projektu,


  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym pracę z dokumentacją w tym języku (uwzględniając pisanie raportów i maili),


  • Gotowość do sporadycznych, krótkoterminowych (1-2 dniowych) wyjazdów służbowych,


  • Praca na miejscu – okolice Wałbrzycha,


  • Umiejętność pracy w trybie wielozadaniowym,


  • Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,


  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.





Oferujemy

Oferujemy:




  • Możliwość zdobywania wiedzy i doświadczenia w zakresie zarządzania projektami,


  • Możliwość uzyskania praktyk do uprawnień budowlanych,


  • Ciekawą pracę pełną wyzwań w międzynarodowej firmie realizującej duże projekty,


  • Bliską współpracę z ekspertami w branży,


  • Realną możliwość nabycia nowych kompetencji,


  • Umowę zlecenie, umowę o pracę na pełen etat lub B2B,


  • Szkolenia stanowiskowe,


  • Możliwość szybkiego rozwoju,


  • Prywatną opiekę medyczną,


  • Pakiet Multisport,


  • Ubezpieczenie na życie.





Dane firmowe

Trebbi Polska Sp. z o.o.


Aplikuj na portalu Praca.pl

Ogłoszenie pochodzi z portalu Praca.pl
← Wstecz | Drukuj