Smart-HR / Oferta z dnia: 04/09/2017
O firmie
SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.
Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży automotive, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator ds. Obsługi Klienta z Językiem Francuskim
Oferowana praca
Stanowisko: | Koordynator ds. Obsługi Klienta z Językiem Francuskim |
Miejsce pracy: | Sosnowiec / śląskie / Polska |
Branża: | Obsługa klienta / Sprzedaż / Marketing |
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
* Wspieranie przydzielonej grupy kluczowych francuskich i belgijskich klientów firmy w zakresie całego procesu – od zapytania ofertowego do dostarczenia produktu,
* Przyjmowanie i obsługę zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, kontrolowanie terminów dostaw i dostępności produktów, rozwiązywanie problemów związanych z procesem dostawy,
* Ścisłą współpracę z inżynierem sprzedaży zlokalizowanym we Francji/Belgii w zakresie zamówień i bieżącej obsługi klienta oraz współpracę z innymi działami firmy na całym świecie – magazynami wysyłkowymi, planowaniem dostaw, planowaniem popytu, zespołem ds. transportu, produkcją,
* Analizowanie i realizowanie specyficznych wymagań klienta dotyczących obsługi lub zamówień,
* Uczestnictwo w okazjonalnych wizytach u klienta, spotkaniach lub telekonferencjach.
Wymagania
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
* Biegłej znajomości języka francuskiego,
* Dobrej znajomość języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację (język korporacyjny),
* Wykształcenia wyższego,
* Umiejętności szybkiego uczenia się i samodzielności oraz umiejętności pracy w zespole,
* Doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta niemieckiego w centrum usług biznesowych, centrum logistycznym lub firmie międzynarodowej będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
Pracodawca oferuje:
* Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku przy wykorzystaniu nowoczesnego systemu SAP oraz innych narzędzi,
* Intensywne 4-tygodniowe szkolenie wstępne – system SAP, procesy, procedury, produkty,
* Przyjazną atmosferę i wsparcie bardziej doświadczonych członków zespołu,
* Elastyczny system czasu pracy,
* Możliwość rozwoju zawodowego.
Forma kontaktu
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres mailowy:
praca@smart-hr.pl
(W temacie wiadomości proszę wpisać nazwę stanowiska)
www.smart-hr.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez SMART-HR z siedzibą w Katowicach, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."
Posiadamy wpis do Rejestru Agencji Zatrudnienia nr 9901.
Dane firmowe