Katalog Budowlany

dodaj ofertę   |   dodaj cv   |   regulamin   |   partnerzy   |   reklama   |   kontakt

Oferty pracy - Wyszukiwarka

Wpisz słowo kluczowe (np. księgowa)
Wybierz region
Wybierz kategorię
Wybierz państwo

← Wstecz | Drukuj

PKP PLK SA / Oferta z dnia: 21/12/2015


O firmie

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.


Oferowana praca

Stanowisko: Kierownik kontraktu
Nr ref.: WZ/IR/97/12/15
Miejsce pracy: Nowy SąCz / małopolskie / Polska
Branża: Architektura

Opis stanowiska

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

kierowanie kontraktem na etapie przygotowania, realizacji i rozliczenia,
reprezentowanie Spółki wobec podmiotów wewnętrznych i zewnętrznych zgodnie z otrzymanym pełnomocnictwem,
udział i współpraca w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu,
udział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych,
sporządzanie harmonogramów rzeczowo - finansowych kontraktu niezbędnych dla przyjęcia planu realizacji projektu inwestycyjnego,
weryfikowanie zakresu rzeczowo - finansowego kontraktu w celu zapewnienia prawidłowej realizacji kontraktu,
współudział w czynnościach związanych z odbiorami prac na poszczególnych etapach realizacji kontraktu,
uzgadnianie dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera w celu ich weryfikacji i ustalenia kwalifikowalności kosztów,
planowanie zamknięć torowych w aspekcie zakładanych harmonogramów robót dla opracowywanego rozkładu jazdy uwzględniającego planowane roboty,
opiniowanie dokumentacji projektowej i wykonawczej w celu przyjęcia jej do realizacji.


Wymagania

Wymagane kwalifikacje:

wykształcenie wyższe techniczne (mile widziane w specjalnościach: budownictwo, transport kolejowy lub pokrewne),
minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z realizacją projektów inwestycyjnych,
dobra znajomość pakietu MS Office w tym MS Project,
znajomość Prawa budowlanego, warunków kontraktowych FIDIC i ustawy Prawo zamówień publicznych, metodyk zarządzania projektami,
umiejętność podejmowania decyzji, współpracy, negocjowania, kierowania zespołem, zarządzania projektami i procesami,
sumienność i zaangażowanie w zakresie wykonywanych obowiązków,
bardzo dobry stan zdrowia**.
Mile widziane kwalifikacje:

1 rok doświadczenia w realizacji kontraktów wg FIDIC,
uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą - Prawo budowlane,
znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym,
znajomość AutoCAD.


Oferujemy

Oferujemy:

pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.


Forma kontaktu

Aplikuj poprzez link:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=3714b7379564441da2713fcb0d4475aa



Dane firmowe

PKP PLK SA
Targowa 74
03-734 Warszawa
Email: monika.wojcik2@plk-sa.pl
← Wstecz | Drukuj