PKP PLK SA / Oferta z dnia: 02/11/2015
O firmie
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Oferowana praca
Stanowisko: | Inspektor nadzoru inwestorskiego ds. srk |
Nr ref.: | WZ/IR/55/11/15 |
Miejsce pracy: | Poznań / wielkopolskie / Polska |
Branża: | Transport / Spedycja / Logistyka |
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za nadzorowanie przydzielonych zadań inwestycyjnych w celu ich zrealizowania zgodnie z wymogami Spółki.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
sprawowanie nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą – Prawo budowlane,
analizowanie i opiniowanie dokumentacji projektowej, harmonogramów robót oraz problemów związanych z realizowanymi robotami,
bieżące nadzorowanie postępu robót w celu ich rozliczania i oceny zgodności z przyjętymi harmonogramami.
udział w komisjach związanych z realizacją zadania inwestycyjnego (np. przekazaniu terenu budowy, opracowaniu regulaminów, odbiorach robót, przeglądach gwarancyjnych
i pogwarancyjnych),
monitorowanie i nadzorowanie robót pod względem przestrzegania obowiązujących przepisów,
udział w sporządzaniu dokumentów potwierdzających zakres i jakość wykonanych robót w tym: obmiarów, rachunków ilościowych, przejściowych świadectw płatności, protokołów odbiorów robót w celu wystawiania dokumentów rozliczeniowych,
udział w procesie tworzenia dokumentacji dla rozliczania środków trwałych w budowie.
Wymagania
Wymagane kwalifikacje:
wykształcenie minimum średnie techniczne,
minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z budową, utrzymaniem lub diagnostyką infrastruktury,
uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej kolejowej w zakresie sterowania ruchem kolejowym (przez pojęcie „uprawnienia budowlane” rozumie się uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów),
znajomość Prawa budowlanego,
znajomość pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym,
znajomość MS Project na poziomie podstawowym,
umiejętność podejmowania decyzji, rozwiązywania problemów, współpracy, negocjowania, radzenia sobie ze stresem,
sumienność i zaangażowanie w zakresie wykonywanych obowiązków.
Mile widziane kwalifikacje:
wykształcenie wyższe techniczne,
znajomość warunków kontraktowych FIDIC,
znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
znajomość AutoCAD.
Oferujemy
Oferujemy:
pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Forma kontaktu
Aplikuj poprzez link:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=cc338f08ebb94531a35ab8f0c075af19
Dane firmowe