Katalog Budowlany

dodaj ofertę   |   regulamin   |   partnerzy   |   reklama   |   kontakt

Oferty pracy - Wyszukiwarka

Wpisz słowo kluczowe (np. księgowa)
Wybierz region
Wybierz kategorię
Wybierz państwo

← Wstecz | Drukuj

PKP PLK SA / Oferta z dnia: 03/12/2015


O firmie

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.


Oferowana praca

Stanowisko: Asystent kierownika kontraktu
Nr ref.: WZ/IR/49/12/15
Miejsce pracy: Poznań / wielkopolskie / Polska
Branża: Transport / Spedycja / Logistyka

Opis stanowiska

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspieranie i wspomaganie działań kierownika kontraktu w trakcie realizacji kontraktu w ramach projektu inwestycyjnego celem wykonania kontraktu zgodnie z przyjętymi założeniami.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych,
współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu,
współudział w sporządzaniu harmonogramów rzeczowo - finansowych kontraktu niezbędnych dla przyjęcia planu realizacji projektu inwestycyjnego oraz współudział w sporządzaniu sprawozdań niezbędnych do monitorowania realizacji projektu,
współudział w weryfikowaniu zakresu rzeczowo - finansowego kontraktu,
współudział w identyfikacji i raportowanie do właściwych komórek organizacyjnych zagrożeń, ryzyk w realizacji kontraktu/projektu oraz współudział w podejmowaniu działań zapobiegających,
współudział w uzgadnianiu dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera,
współudział w planowaniu zamknięć torowych w aspekcie zakładanych harmonogramów robót dla opracowywanego rozkładu jazdy uwzględniającego planowane roboty,
współudział w opiniowaniu dokumentacji projektowej i wykonawczej,
dbanie o jakość, rejestrowanie, prowadzenie oraz przechowywanie dokumentacji projektu we wszystkich fazach jego wdrażania i trwałości projektu oraz sporządzanie raportów okresowych kierownika kontraktu,
udział w prowadzeniu wyrywkowych kontroli jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów.


Wymagania

Wymagane kwalifikacje:

wykształcenie co najmniej średnie techniczne w specjalnościach: budownictwo, transport kolejowy, systemy sterowania ruchem, drogi i mosty lub pokrewne,
minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 1 rok na stanowiskach związanych z realizacją projektów inwestycyjnych,
dobra znajomość pakietu MS Office i w tym MS Project,
sumienność i zaangażowanie w zakresie wykonywanych obowiązków, gotowość do uczenia się, komunikatywność,
bardzo dobry stan zdrowia**.
Mile widziane kwalifikacje:

wykształcenie wyższe techniczne,
znajomość prawa budowlanego, warunków kontraktowych FIDIC i ustawy prawo zamówień publicznych,
uprawnienia budowlane,
znajomość procedur i doświadczenie w prowadzeniu i rozliczaniu transportowych projektów inwestycyjnych finansowanych z funduszy unijnych.


Oferujemy

Oferujemy:

pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.


Forma kontaktu

Aplikuj poprzez link:

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=821f47c9b2e14066899cb4ba4eb8da85


Dane firmowe

PKP PLK SA
Targowa 74
03-734 Warszawa
Email: monika.wojcik2@plk-sa.pl
← Wstecz | Drukuj