PKP PLK SA / Oferta z dnia: 03/12/2015
O firmie
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Oferowana praca
Stanowisko: | Asystent kierownika kontraktu |
Nr ref.: | WZ/IR/49/12/15 |
Miejsce pracy: | Poznań / wielkopolskie / Polska |
Branża: | Transport / Spedycja / Logistyka |
Opis stanowiska
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspieranie i wspomaganie działań kierownika kontraktu w trakcie realizacji kontraktu w ramach projektu inwestycyjnego celem wykonania kontraktu zgodnie z przyjętymi założeniami.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych,
współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu,
współudział w sporządzaniu harmonogramów rzeczowo - finansowych kontraktu niezbędnych dla przyjęcia planu realizacji projektu inwestycyjnego oraz współudział w sporządzaniu sprawozdań niezbędnych do monitorowania realizacji projektu,
współudział w weryfikowaniu zakresu rzeczowo - finansowego kontraktu,
współudział w identyfikacji i raportowanie do właściwych komórek organizacyjnych zagrożeń, ryzyk w realizacji kontraktu/projektu oraz współudział w podejmowaniu działań zapobiegających,
współudział w uzgadnianiu dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera,
współudział w planowaniu zamknięć torowych w aspekcie zakładanych harmonogramów robót dla opracowywanego rozkładu jazdy uwzględniającego planowane roboty,
współudział w opiniowaniu dokumentacji projektowej i wykonawczej,
dbanie o jakość, rejestrowanie, prowadzenie oraz przechowywanie dokumentacji projektu we wszystkich fazach jego wdrażania i trwałości projektu oraz sporządzanie raportów okresowych kierownika kontraktu,
udział w prowadzeniu wyrywkowych kontroli jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów.
Wymagania
Wymagane kwalifikacje:
wykształcenie co najmniej średnie techniczne w specjalnościach: budownictwo, transport kolejowy, systemy sterowania ruchem, drogi i mosty lub pokrewne,
minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 1 rok na stanowiskach związanych z realizacją projektów inwestycyjnych,
dobra znajomość pakietu MS Office i w tym MS Project,
sumienność i zaangażowanie w zakresie wykonywanych obowiązków, gotowość do uczenia się, komunikatywność,
bardzo dobry stan zdrowia**.
Mile widziane kwalifikacje:
wykształcenie wyższe techniczne,
znajomość prawa budowlanego, warunków kontraktowych FIDIC i ustawy prawo zamówień publicznych,
uprawnienia budowlane,
znajomość procedur i doświadczenie w prowadzeniu i rozliczaniu transportowych projektów inwestycyjnych finansowanych z funduszy unijnych.
Oferujemy
Oferujemy:
pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Forma kontaktu
Aplikuj poprzez link:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=821f47c9b2e14066899cb4ba4eb8da85
Dane firmowe