PKP PLK SA / Oferta z dnia: 13/10/2015
O firmie
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Oferowana praca
Stanowisko: | Asystent kierownika kontraktu |
Miejsce pracy: | KrakóW / małopolskie / Polska |
Branża: | Projektowanie / Inżynieria |
Opis stanowiska
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych,
• współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu,
• współudział w sporządzaniu harmonogramów rzeczowo - finansowych kontraktu niezbędnych dla przyjęcia planu realizacji projektu inwestycyjnego oraz współudział w sporządzaniu sprawozdań niezbędnych do monitorowania realizacji projektu,
• współudział w weryfikowaniu zakresu rzeczowo - finansowego kontraktu,
• współudział w identyfikacji i raportowanie do właściwych komórek organizacyjnych zagrożeń, ryzyk w realizacji kontraktu/projektu oraz współudział w podejmowaniu działań zapobiegających,
• współudział w uzgadnianiu dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera,
• współudział w planowaniu zamknięć torowych w aspekcie zakładanych harmonogramów robót dla opracowywanego rozkładu jazdy uwzględniającego planowane roboty,
• współudział w opiniowaniu dokumentacji projektowej i wykonawczej,
• dbanie o jakość, rejestrowanie, prowadzenie oraz przechowywanie dokumentacji projektu we wszystkich fazach jego wdrażania i trwałości projektu oraz sporządzanie raportów okresowych kierownika kontraktu,
• udział w prowadzeniu wyrywkowych kontroli jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów.
Wymagania
Wymagane kwalifikacje:
• wykształcenie co najmniej średnie techniczne w specjalnościach: systemy sterowania ruchem, drogi i mosty lub pokrewne,
• minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 1 rok na stanowiskach związanych z realizacją projektów inwestycyjnych,
• dobra znajomość pakietu MS Office i w tym MS Project,
• sumienność i zaangażowanie w zakresie wykonywanych obowiązków, gotowość do uczenia się, komunikatywność.
Mile widziane kwalifikacje:
• wykształcenie wyższe techniczne w specjalnościach: budownictwo, transport kolejowy lub pokrewne ,
• znajomość prawa budowlanego, warunków kontraktowych FIDIC i ustawy prawo zamówień publicznych,
• uprawnienie budowlane w specjalności urządzenia sterowania ruchem kolejowym lub egzamin kwalifikacyjny automatyka urządzeń srk,
• bardzo dobry stan zdrowia (1 kat. wzroku, 1 kat. słuchu)**.
Oferujemy
Oferujemy:
• pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Forma kontaktu
Aplikuj poprzez:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=71b7d4afb120435da2a01cdde0699ba4
Dane firmowe