Oferty pracy - Wyszukiwarka
Partner S.A. / Oferta z dnia: 08/03/2018
Oferowana praca
Stanowisko: | Kierownik ds. centralnego kontraktowania |
Miejsce pracy: | Bielsko-BiałA / śląskie / Polska |
Opis stanowiska
- analiza rynku w celu poszukiwania firm podwykonawczych, dostawców usług i materiałów budowlanych zgodnie ze standardami przyjętymi w spółce,
- przygotowanie wzorów i standardów zapytań ofertowych,
- negocjowanie warunków oraz zawieranie umów z podwykonawcami i dostawcami materiałów z zachowaniem zasad minimalizacji kosztów w ramach programu Centralnych Zakupów,
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dostawcami i wykonawcami,
- wydawanie rekomendacji związanych z wprowadzaniem nowych dostawców i wykonawców,
- zwiększanie bazy nowych dostawców i wykonawców;
- negocjowanie warunków współpracy z dostawcami i wykonawcami w ramach umów centralnych,
- współpraca z Kierownikiem Kontraktu w zakresie jak najlepszego wykorzystania potencjału dostawców i wykonawców,
- uczestniczenie w pracach zespołów budowlanych w zakresie kontraktowania inwestycji,
- współtworzenie procedur oraz wzorcowego cennika usług i materiałów,
Wymagania
- wykształcenie techniczne ze wskazaniem na profil budowlany,
- doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku w dziale zakupów,
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne,
- wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy
- ciekawą pracę w jednej z największych firm sektora budownictwa mieszkaniowego,
- duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego,
- konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy,
- bardzo dobrą atmosferę pracy i wsparcie ze strony pozostałych Współpracowników.
Dane firmowe
Partner S.A.
Aplikuj na portalu Praca.pl
Ogłoszenie pochodzi z portalu Praca.pl