Katalog Budowlany

dodaj ofertę   |   regulamin   |   partnerzy   |   reklama   |   kontakt

Oferty pracy - Wyszukiwarka

Wpisz słowo kluczowe (np. księgowa)
Wybierz region
Wybierz kategorię
Wybierz państwo

← Wstecz | Drukuj

JT S.A. / Oferta z dnia: 26/06/2017


Oferowana praca

Stanowisko: Administrator kontraktu
Miejsce pracy: podlaskie / Polska

Opis stanowiska



  • miejsce pracy: woj. wielkopolskie


  • analiza warunków kontraktów budowlanych pod kątem ewentualnych ryzyk (np. w zakresie zakresu prac, rozliczeń, terminów realizacji) i proponowanie rozwiązań


  • uczestnictwo przy opracowywaniu i wdrażanie strategii prowadzenia kontraktu


  • monitorowanie zgodności realizacji kontraktu z formalnymi wymaganiami umowy zawartej z Zamawiającym


  • prowadzenie korespondencji w zakresie roszczeń z Zamawiającym i Podwykonawcami


  • udział w naradach i spotkaniach negocjacyjnych


  • współpraca z Pionem Realizacji, Pionem Finansowym, Działem Ofertowym oraz Biurem Prawnym


  • monitorowanie procesu realizacji budowy pod kątem zgodności z kontraktem w zakresie obowiązków formalnych (terminy wystąpień/ pism kontraktowych) oraz pod kątem możliwości występowania z roszczeniami finansowymi i/lub terminowymi


  • opracowywanie bądź uczestniczenie w sporządzaniu kluczowych pism dla kontraktu


  • opracowywanie dokumentów roszczeniowych, uczestnictwo w sporządzaniu kalkulacji do roszczeń na kontrakcie


  • negocjowanie z Zamawiającym uznania przedstawionych roszczeń


  • przygotowanie kalendarium wydarzeń


  • przygotowywanie rejestru pojawiających się ryzyk, roszczeń


  • osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie procesem identyfikacji zdarzeń, ryzyk, zagrożeń w rozumieniu warunków kontraktowych,  składania roszczeń powstających w toku współpracy pomiędzy Generalnym Wykonawcą a Zamawiającym oraz  zarządzanie dokumentacją kontraktu budowlanego w odniesieniu do powyższych czynności, w tym między innymi: kontrola korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej w tym zakresie, sporządzanie wymaganych raportów prowadzenie korespondencji z Zamawiającym w celu prawidłowego przebiegu procesu roszczeniowego, procesu wprowadzania Zmian do projektu, opracowywanie wystąpień do Nadzoru oraz Inwestora, opracowywanie poleceń zmian





Wymagania



  • wykształcenie wyższe (nie koniecznie wykształcenie techniczne)


  • znajomość obszaru roszczeń na kontraktach prowadzonych wg FIDIC


  • doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 - 3 lata


  • doświadczenie na kontraktach branży budowlanej


  • gotowość do pracy w terenie


  • wysoka umiejętności organizacji czasu pracy


  • umiejętność pracy w zespole,


  • otwartość,  komunikatywność, obowiązkowość


  • poczucie odpowiedzialności w zakresie dbałości o terminowość działań w zakresie roszczeń


  • i ich dalszych konsekwencji


  • odporność na stres


  • bardzo mile widziane umiejętności negocjacyjne   





Oferujemy



  • pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie i pewnego pracodawcę


  • możliwość rozwoju zawodowego


  • przyjazną atmosferę pracy


  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę


  • wynagrodzenie zależne od posiadanej wiedzy, doświadczenia i umiejętności


  • telefon i komputer do celów służbowych


  • zapewniamy pomoc w relokacji (zakwaterowanie/nocleg)





Dane firmowe

JT S.A.


Aplikuj na portalu Praca.pl

Ogłoszenie pochodzi z portalu Praca.pl
← Wstecz | Drukuj