Oferty pracy - Wyszukiwarka
CPL JOBS Sp. z o.o. / Oferta z dnia: 27/08/2013
Oferowana praca
Stanowisko: | Facility Manager |
Miejsce pracy: | opolskie / Polska |
Opis stanowiska
- Zarządzanie kontraktem w zakresie facility management (obsługa techniczna) zgodnie z przyjętą strategią i założonym budżetem,
- Zapewnienie optymalnego funkcjonowania pod obiektu pod kątem technicznym.
- Koordynacja prac podwykonawców.
- Tworzenie planów inwestycyjnych.
- Koordynacja prac serwisowych, instalacyjnych, gwarancyjnych.
- Przeprowadzanie nadzorów nad stanem technicznym obiektu.
- Optymalizacja kosztów eksploatacyjnych, napraw itp.
- Monitorowanie realizacji budżetu i stałe szukanie możliwości poprawy założonej marży,
- Ciągłe doskonalenie jakości realizacji usług poprzez wymianę doświadczeń i wdrażanie najlepszych rozwiązań stosowanych na pozostałych kontraktach,
- Zarządzanie zakupami i usługami, tak by zapewnić najlepszą jakość serwisu i zysk na kontrakcie,
- Koordynowanie oraz wsparcie zespołu obsługi technicznej.
Wymagania
- Minimum trzyletniego doświadczenia w FM (w zakresie technicznej obsługi projektu) - na dużym obiekcie handlowym
- Wykształcenie wyższe techniczne – specjalizacja: instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, budownictwo, itp.
- Znajomości języka angielskiego- mile widziana,
- Doświadczenia w zarządzaniu zespołem pracowników,
- Umiejętności pracy z podwykonawcami, w koordynacji i nadzorze pracy zespołów zewnętrznych.
- Umiejętność zarządzania dużym zespołem.
- Umiejętności zarządzania budżetami.
- Samodzielność oraz odpowiedzialność.
- Energiczność w działaniu.
Oferujemy
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji.
- Stabilne zatrudnienie.
- Prywatną opiekę zdrowotną.
Dane firmowe
CPL JOBS Sp. z o.o.
Aplikuj na portalu Praca.pl
Ogłoszenie pochodzi z portalu Praca.pl