Oferty pracy - Wyszukiwarka
Budimex SA / Oferta z dnia: 11/12/2018
Oferowana praca
Stanowisko: | Specjalista ds. administracji |
Miejsce pracy: | Poznań / wielkopolskie / Polska |
Opis stanowiska
- przygotowanie dokumentów umownych dla podwykonawców (redagowanie na podstawie gotowych wzorów, kompletacja do podpisu, rejestracja i zarządzanie obiegiem dokumentów),
- przygotowywanie pism do inwestorów i organów administracji publicznej,
- archiwizacja dokumentacji, współpraca z archiwum zewnętrznym.
- przygotowywanie prezentacji, raportów i zestawień na potrzeby przełożonego,
- obsługa korespondencji,
- organizowanie podróży służbowych, konferencji, spotkań biznesowych, wewnętrznych spotkań firmowych,
- realizacja zadań zleconych przez przełożonego.
Wymagania
- doświadczenia na podobnym stanowisku,
- wykształcenia wyższego,
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
- dokładności, samodzielności i dobrej organizacji pracy,
- komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespole,
- wysokiej kultury osobistej
Dane firmowe
Budimex SA
Aplikuj na portalu Praca.pl
Ogłoszenie pochodzi z portalu Praca.pl