Stanowisko: | Administrator Kontraktu Kubaturowego |
Miejsce pracy: | ŁóDź / łódzkie / Polska |
Opis stanowiska:
Koordynacja projektu zgodnie z zalożonym harmonogramem finansowym oraz postępów prac;
Zarządzanie dokumentacją kontraktu budowlanego zgodnie z Warunkami FIDIC, w tym między innymi: kontrola korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, sporządzanie wymaganych raportów;
Kontakt z Zamawiającym,
Współpraca z Dyrektorem Kontraktu, Kierownikiem ds. Zakupów, podwykonawcami,
Bieżący nadzór nad procesem realizacji projektu w celu uniknięcia roszczeń.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe – preferowane Budownictwo lub podobne;
Minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku lub doświadczenie w administracji co najmniej 2-3 kontraktów kubaturowych – warunek konieczny;
Znajomość warunków kontraktowych FIDIC oraz Ustawa Prawo o Zamówieniach Publicznych;
Dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny.