AMITIEL / Oferta z dnia: 29/04/2013
Oferowana praca
Stanowisko: | Sekretarka |
Miejsce pracy: | MiechóW / małopolskie / Polska |
Opis stanowiska
Osoba na stanowisku sekretarki wspomaga pracę biura. Zapewnia sprawny przebieg informacji oraz odpowiedzialna jest za wspieranie pracy kierownictwa w czynnościach administracyjnych. Dodatkowo pomaga swojemu przełożonemu w przygotowaniu planu pracy, organizuje spotkania i odpowiada za to, żeby wszystko przebiegało zgodnie z planem. Wymaga się od niej wysokiej kultury osobistej, sprawności działania oraz komunikatywności. Sekretarka powinna umieć obsługiwać urządzenia biurowe czyli komputery, fax lub ksero.
Wymagania
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- rzetelność
- znajomość elementów prawa
- znajomość obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych
- komunikatywność
- organizacja spotkań
- umiejętność obsługi telefonicznej klijenta
- sporządzanie pism na polecenie kierownictwa
- protokołowanie odpraw służbowych
- rejestracja wpływu dokumentów w dzienniku korespondencyjnym, w formie elektronicznej
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- podanie o pracę i życiorys
- kopia dowodu osobistego
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- oświadczenie kandydata o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celówrekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie
Kopie innych dokumentów i oświadczeń:
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, dodatkowe kwalifikacje i umiejętności
Kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie dalszego postępowania naboru.
Dane firmowe
AMITIEL
Zobacz pełną ofertę:
http://www.infopraca.pl/praca/sekretarka/miechow/8599882