Katalog Budowlany Praca w budownictwie jest pierwszym w Polsce tematycznym serwisem internetowym dla poszukujących pracy oraz dla pracodawców z szeroko pojętej branży budowlanej. Ponad 6000 zarejestrowanych pracodawców regularnie poszukuje pracowników we wszystkich sektorach związanych z budownictwem. Nasza oferta jest również skierowana do kandydatów, więc jeśli poszukujesz pracy jako monter, inżynier, operator lub innego zajęcia związanego z branżą budowlaną zapraszamy do przeglądania ofert i składania CV w naszej bazie.

http://www.pracawbudownictwie.pl/oferta/tramwaje_warszawskie_sp_z_o_o/glowny_specjalista_ds_koordynacji_robot/374943.html
← Wstecz | Drukuj

Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o. / Oferta z dnia: 11/10/2018


Oferowana praca

Stanowisko: Główny Specjalista ds. Koordynacji Robót
Miejsce pracy: Warszawa / mazowieckie / Polska

Opis stanowiska

Do zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku należeć będzie:




  • współpraca z jednostkami i komórkami wewnętrznymi Spółki w zakresie opracowywania wieloletnich i rocznych planów inwestycji i remontów na potrzeby utrzymania obiektów infrastruktury torowej i trakcyjnej,


  • sporządzanie harmonogramów robót torowych i robót na sieci trakcyjnej,


  • koordynacja i kontrola terminów realizacji inwestycji i remontów obiektów budowlanych,


  • prowadzenie niezbędnej sprawozdawczości z zakresu realizacji inwestycji i remontów,


  • uzgadnianie z jednostkami miejskimi (w tym z Zarządem Transportu Miejskiego) terminów wyłączeń ruchu tramwajowego,


  • uzgadnianie terminów realizacji inwestycji i remontów z jednostkami organizacyjnymi m.st. Warszawy.





Wymagania

Oczekiwania wobec kandydatów:




  • wykształcenie wyższe (techniczne, administracyjne, transport),


  • 5-letnie doświadczenie w obszarze inwestycji infrastrukturalnych (w wykonawstwie robót budowlanych lub w przygotowaniu inwestycji do realizacji, w wydziałach inwestycji biur jednostek administracyjnych i urzędach związanych z realizacją lub koordynacją robót budowlanych),


  • znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego, Ustawy o drogach publicznych i Kodeksu postępowania administracyjnego,


  • udział w szkoleniach menedżerskich, z zakresu przepisów i zagadnień administracyjnych, prawa budowlanego, realizacji projektów infrastrukturalnych,


  • umiejętność redagowania pism,


  • umiejętność pracy na komputerze, obsługi programów: Word, Excel, PowerPoint, Ms Project - na poziomie dobrym,


  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,


  • zaangażowanie, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,


  • samodzielność, umiejętność prowadzenia dokumentacji, rzetelność, sumienność kultura osobista,


  • dobra organizacja pracy.





Oferujemy

Wybranym osobom oferujemy:




  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa na 3-miesięczny okres próbny, druga na czas określony 7 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony),


  • pracę w godzinach 7.00-15.00;


  • świadczenia socjalne z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,


  • opiekę medyczną, dostęp do karnetów sportowych oraz ubezpieczenia na życie,


  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.





Dane firmowe

Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.


Aplikuj na portalu Praca.pl

Ogłoszenie pochodzi z portalu Praca.pl
← Wstecz | Drukuj