Katalog Budowlany

dodaj ofertę   |   regulamin   |   partnerzy   |   reklama   |   kontakt

Oferty pracy - Wyszukiwarka

Wpisz słowo kluczowe (np. księgowa)
Wybierz region
Wybierz kategorię
Wybierz państwo

← Wstecz | Drukuj

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A / Oferta z dnia: 28/06/2018


Oferowana praca

Stanowisko: Pracownik ds. nadzoru i koordynacji zamówień
Miejsce pracy: Warszawa / mazowieckie / Polska

Opis stanowiska

(umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika)






Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:





  • współudział w opracowywaniu i aktualizowaniu podręczników zarządzania funduszami oraz procedur, zasad i regulaminów udzielania zamówień,


  • wspieranie komórek prowadzących i współuczestniczących w postępowaniach przetargowych, w tym monitorowanie i koordynowanie danych dot. harmonogramów przetargów w ramach projektów inwestycyjnych,


  • sporządzanie zestawień, raportów oraz analiza danych na potrzeby wewnętrzne spółki i instytucji zewnętrznych,


  • współpraca z komórką właściwą ds. dokumentów bazowych w zakresie tworzenia oraz doskonalenia wzorcowych dokumentacji przetargowych,


  • monitorowanie zmian w przepisach i wytycznych dotyczących zamówień publicznych,


  • wykonywanie zadań zgodnie z założonym planem oraz obowiązującymi w Spółce standardami, w tym przygotowywanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach dla Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w zakresie Centrum Realizacji Inwestycji,


  • koordynacja kontroli postępowań o udzielenie zamówień prowadzonych przez organa kontroli wewnętrznej i zewnętrznej, analizowanie, opiniowane i wdrażanie zaleceń pokontrolnych,


  • prowadzenie weryfikacji funkcjonalnej postępowań o udzielenie zamówienia prowadzonych przez Centrum Realizacji Inwestycji oraz udział w pracach komisji przetargowych.





Wymagania

Wymagane kwalifikacje:





  • wykształcenie wyższe kierunkowe,


  • 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata na stanowiskach związanych z zamówieniami publicznymi,


  • wiedza zawodowa w zakresie zamówień publicznych i inwestycji,


  • znajomość pakietu MS Office i MS Project,


  • umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,


  • umiejętność radzenia sobie z emocjami,


  • zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,


  • otwartość na zmianę.





Oferujemy

Oferujemy:





  • pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,


  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony w związku z zastępowaniem nieobecnego pracownika,


  • szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.





Dane firmowe

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A


Aplikuj na portalu Praca.pl

Ogłoszenie pochodzi z portalu Praca.pl
← Wstecz | Drukuj