Katalog Budowlany

dodaj ofertę   |   regulamin   |   partnerzy   |   reklama   |   kontakt

Oferty pracy - Wyszukiwarka

Wpisz słowo kluczowe (np. księgowa)
Wybierz region
Wybierz kategorię
Wybierz państwo

← Wstecz | Drukuj

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A / Oferta z dnia: 18/07/2018


Oferowana praca

Stanowisko: Asystent kierownika kontraktu
Miejsce pracy: Szczecin / zachodniopomorskie / Polska

Opis stanowiska

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspieranie działań kierownika kontraktu w trakcie realizacji kontraktu w ramach projektu inwestycyjnego celem wykonania kontraktu zgodnie z przyjętymi założeniami.



 



Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:





  • współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych,


  • współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu,


  • współudział w sporządzaniu harmonogramów rzeczowo - finansowych kontraktu niezbędnych dla przyjęcia planu realizacji projektu inwestycyjnego oraz współudział w sporządzaniu sprawozdań niezbędnych do monitorowania realizacji projektu,


  • współudział w weryfikowaniu zakresu rzeczowo - finansowego kontraktu,


  • współudział w identyfikacji i raportowanie do właściwych komórek organizacyjnych zagrożeń, ryzyk w realizacji kontraktu/projektu oraz współudział w podejmowaniu działań zapobiegających,


  • współudział w uzgadnianiu dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera,


  • współudział w planowaniu zamknięć torowych w aspekcie zakładanych harmonogramów robót dla opracowywanego rozkładu jazdy uwzględniającego planowane roboty,


  • współudział w opiniowaniu dokumentacji projektowej i wykonawczej,


  • dbanie o jakość, rejestrowanie, prowadzenie oraz przechowywanie dokumentacji projektu we wszystkich fazach jego wdrażania i trwałości projektu oraz sporządzanie raportów okresowych kierownika kontraktu,


  • udział w prowadzeniu wyrywkowych kontroli jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów.





Wymagania

Wymagane kwalifikacje:





  • wykształcenie co najmniej średnie techniczne w specjalnościach: budownictwo, transport kolejowy, systemy sterowania ruchem, drogi i mosty lub pokrewne,


  • 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym 1 rok na stanowiskach związanych z realizacją projektów inwestycyjnych,


  • wiedza zawodowa z zakresu inwestycji, warunków kontraktowych FIDIC, prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych,


  • znajomość pakietu MS Office i MS Project na poziomie średniozaawansowanym,


  • dyspozycyjność i gotowość do częstych wyjazdów służbowych,


  • umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,


  • umiejętność radzenia sobie z emocjami,


  • zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,


  • otwartość na zmianę.





Oferujemy

Oferujemy:





  • pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,


  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,


  • szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.





Dane firmowe

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A


Aplikuj na portalu Praca.pl

Ogłoszenie pochodzi z portalu Praca.pl
← Wstecz | Drukuj