PKP PLK SA / Oferta z dnia: 20/11/2015
O firmie
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Oferowana praca
Stanowisko: | Specjalista ds. organizacji realizacji zadań inwestycyjnych |
Nr ref.: | WZ/IR/88/11/15 |
Miejsce pracy: | Warszawa / mazowieckie / Polska |
Branża: | Transport / Spedycja / Logistyka |
Opis stanowiska
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
organizowanie przekazania terenu budowy, nadzoru inwestorskiego na budowie, odbiorów robót i przekazywania obiektów do eksploatacji i użytkowania,
monitorowanie realizacji przydzielonych zadań inwestycyjnych między innymi poprzez udział w opracowaniu i aktualizacji ramowych harmonogramów realizacji zadań, w tym harmonogramów rzeczowo-finansowych oraz projektu harmonogramu zamknięć torowych, udział w opracowywaniu aneksów do realizowanych umów oraz dokumentowanie okresów gwarancji i rękojmi,
udział w weryfikacji kompletności i poprawności otrzymanych faktur i not księgowych,
udział w nadzorowaniu realizacji zawartych umów oraz ich rozliczaniu w zakresie terminowości realizacji oraz naliczaniu i przekazywaniu do egzekwowania kar umownych,
udział w nadzorowaniu wykonania dokumentacji powykonawczej, zgłaszanie właściwemu organowi zakończenia realizacji robót budowlanych, uzyskiwanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie zrealizowanych obiektów,
udział w przekazywaniu użytkownikowi obiektów dokumentacji technicznej i dokumentów dotyczących budowy,
udział w przygotowaniu i dokonywaniu rozliczenia końcowego przedsięwzięć inwestycyjnych, rozliczaniu nakładów inwestycyjnych z uwzględnieniem odzysków materiałów, przeprowadzeniu rocznej inwentaryzacji środków trwałych w budowie, procesie tworzenia dokumentów dla rozliczenia środków trwałych w budowie.
Wymagania
Wymagane kwalifikacje:
wykształcenie minimum średnie techniczne,
minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata pracy na stanowiskach związanych z organizacją i realizacją przedsięwzięć inwestycyjnych,
bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office,
dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu i zadania.
Mile widziane wymagania:
wykształcenie wyższe techniczne,
znajomość SAP MM, EPM 2013, SharePoint,
znajomość zagadnień finansowych w procesie realizacji inwestycji, a w szczególności dotyczących rozliczeń końcowych.
Oferujemy
Oferujemy:
pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Forma kontaktu
Aplikuj poprzez link:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=fbbc4d219e5749bb80f07357972c078f
Dane firmowe