Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie / Oferta z dnia: 19/11/2017
Oferowana praca
Stanowisko: | Kierownik oddziału |
Miejsce pracy: | Warszawa / mazowieckie / Polska |
Opis stanowiska
Warunki pracy
- praca biurowa
- praca poza siedzibą urzędu, w terenie (kontrole, rozprawy administracyjne)
- zagrożenie korupcją
- praca pod presją czasu
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych
- praca na trzecim piętrze
- praca w siedzibie urzędu/wydziału
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
- pomieszczenie higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych
- brak oznaczeń dla osób niewidomych
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
- bariery architektoniczne: brak zainstalowanej windy, brak podjazdów między piętrami, utrudnione poruszanie się po budynku (schody)
Zakres zadań
- realizacja zadań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
- nadzorowanie oraz organizowanie pracy podległych pracowników
- nadzorowanie realizacji zadań związanych z rozpatrywaniem skarg na działanie organów administracji geodezyjnej i kartograficznej
- nadzorowanie realizacji zadań związanych z kontrolą zgodności wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych z przepisami dotyczącymi geodezji i kartografii
- nadzorowanie realizacji zadań związanych z opracowaniem wystąpień w sprawach wymagających rozstrzygnięcia nadzorczego wojewódzkiego inspektora nadzoru geodezyjnego i kartograficznego
- udział w kontrolach prowadzonych przez mazowieckiego wojewódzkiego inspektora nadzoru geodezyjnego i kartograficznego
Wymagania
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe geodezyjne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w bezpośredniej produkcji geodezyjnej i kartograficznej
- uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii
- znajomość ustaw: Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi, Kodeks postępowania administracyjnego
- znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- umiejętność: obsługi komputera (MS Office)
- posiadanie kompetencji kierowniczych: myślenie strategiczne i planowanie, skuteczna komunikacja, zarządzanie zasobami, skuteczne negocjacje, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Dane firmowe
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Aplikuj na portalu Praca.pl
Ogłoszenie pochodzi z portalu Praca.pl