Oferty pracy - Wyszukiwarka
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi / Oferta z dnia: 06/04/2015
Oferowana praca
Stanowisko: | Specjalista w Wydziale Inwestycji i Remontów |
Miejsce pracy: | ŁóDź / łódzkie / Polska |
Opis stanowiska
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- koordynowanie zadań w zakresie prowadzenia postępowań w przypadkach, gdy nie jest wymagane powołanie Komisji Przetargowej w celu zapewnienia KWP w Łodzi i jednostkom jej podległym niezbędnych dostaw/usług, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
- koordynowanie przygotowywania procedur przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i przepisami wewnętrznie obowiązującymi w celu zawarcia umów z dostawcami/wykonawcami;
- kontrolowanie pod względem finansowym wykonania wszystkich umów oraz formalne nadzorowanie przestrzegania procedur przetargowych w Wydziale Inwestycji i Remontów, w tym prowadzenie kart postępowań z wyłączenia w celu dokumentowania i kontrolowania ponoszonych wydatków w poszczególnych grupach asortymentowych;
- sporządzanie planów zamówień publicznych, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
- prowadzenie rejestrów: 'zamówień publicznych udzielonych przez Wydział Inwestycji i Remontów KWP w Łodzi' oraz post epowań z wyłączenia ze stosowania ustawy' w celu zapewnienia kompletnego wykazu dostaw u usług, dokonywanych w trybie zamówień publicznych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
praca biurowa, praca poza siedzibą urzędu, praca stacjonarna, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługa urządzeń biurowych
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
oświetlenie naturalne i sztuczne, niedostosowanie budynku do osób niepełnosprawnych
Inne
Wymagania
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w obszarze,
- udokumentowane przeszkolenie z zakresu prawa zamówień publicznych,
- biegła znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- umiejętność stosowania przepisów prawnych,
- obsługa komputera w zakresie pakietu Office (w szczególności Word, Excel),
- komunikatywność,
- umiejętność pracy samodzielnej i w zespole,
- odporność na stres.
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze,
- doświadczenie zawodowe powyżej 1,5 roku w administracji publicznej,
- znajomość przepisów k.p.a.
Dane firmowe
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Aplikuj na portalu Praca.pl
Ogłoszenie pochodzi z portalu Praca.pl