Katalog Budowlany

dodaj ofertę   |   regulamin   |   partnerzy   |   reklama   |   kontakt

Oferty pracy - Wyszukiwarka

Wpisz słowo kluczowe (np. księgowa)
Wybierz region
Wybierz kategorię
Wybierz państwo

← Wstecz | Drukuj

CEMEX Polska Sp. z o.o. / Oferta z dnia: 18/11/2019


Oferowana praca

Stanowisko: Koordynator ds. Administracyjnych i Utrzymania Infrastruktury w Pionie Produkcji i Technologii Cementu
Miejsce pracy: Rudniki K. CzęStochowy / śląskie / Polska

Opis stanowiska

Główne zadania




  • Planowanie, organizacja i nadzór pracy administracji: obsługa biura, zaopatrzenie w materiały biurowe, spożywcze, chemię gospodarczą, zamawianie i rozliczanie usług,


  • Planowanie kosztów administracyjnych – zarządzanie budżetem, rozliczanie kosztów w systemie SAP, przygotowywanie zamówień.


  • Administrowanie majątkiem Cementowni Rudniki – nadzór nad remontami, aranżacja, wyposażenie i urządzenie biura zgodnie z obowiązującymi procedurami,


  • Nadzór i współpraca z ochroną zakładu oraz wprowadzanie danych do programu komputerowego obsługującego kontrolę dostępu – prowadzenie kart dostępu i przepustek, przepustek materiałowych pobieralnych i zdawalnych,


  • Nadzór nad pracownikami obsługującymi urządzenia mobilne oraz wykonującymi prace związane z utrzymaniem infrastruktury i porządku na zakładzie,


  • Nadzór nad gospodarką wodno – ściekową: oczyszczalnia ścieków, przepompownie, studnie głębinowe, kanalizacją na terenie zakładu, obsługą kotłowni zakładowych,


  • Współpraca z Dozorem Technicznym w zakresie urządzeń ciśnieniowych oraz w obszarze będącego w dyspozycji sprzętu mobilnego,


  • Realizowanie warunków umów dzierżawy z podmiotami gospodarczymi działającymi na terenie zakładu,


  • Nadzór nad firmą sprzątającą – wszystkie budynki biurowe, socjalne i tereny zielone,


  • Zamawianie, wypisywanie oraz prowadzenie karnetów na posiłki profilaktyczne od marca do listopada,


  • Nadzór i prowadzenie ewidencji przydziału szafek, przygotowaniem sal konferencyjnych,


  • Składanie wniosków do Urzędu Gminy np. o wycinkę drzew


  • Kierowanie, koordynowanie pracy firmy outsourcingowej oraz szkolenie jej pracowników.





Wymagania

Wymagania formalne




  • Wykształcenie wyższe (wykształcenie o profilu administracyjnym lub technicznym będzie dodatkowym atutem),


  • Doświadczenie w pracy związanej z administracją,


  • Doświadczenie w zarządzaniu ludźmi lub firmami zewnętrznymi,


  • Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office,


  • Mile widziana znajomość obsługi programów z grupy SAP,


  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,


  • Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu negocjacji B2B,




Oczekiwania interpersonalne




  • Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów,


  • Orientacja na klienta i umiejętności budowania długofalowych relacji,


  • Samodzielność, inicjatywa i proaktywność w działaniu,


  • Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy,


  • Otwartość na zmiany i gotowość do podejmowania nowych wyzwań,


  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne,


  • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.





Oferujemy

Co możesz zyskać pracując w CEMEX?




  • Umowę o pracę w CEMEX,


  • Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu,


  • Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu,


  • Konkurencyjne wynagrodzenie, szeroki pakiet świadczeń dodatkowych.





Dane firmowe

CEMEX Polska Sp. z o.o.


Aplikuj na portalu Praca.pl

Ogłoszenie pochodzi z portalu Praca.pl
← Wstecz | Drukuj