Oferty pracy - Wyszukiwarka
Budimex SA / Oferta z dnia: 08/03/2018
Oferowana praca
Stanowisko: | Specjalista ds. zakupów |
Miejsce pracy: | Bogatynia / dolnośląskie / Polska |
Opis stanowiska
(budowa elektrowni Turów - 30 km od Zgorzelca)
Do Twoich zadań należeć będzie:
- przygotowanie zapytań ofertowych i kompletacja ofert,
- prowadzenie procesu zbierania ofert,
- negocjacje warunków techniczno-handlowych z potencjalnymi podwykonawcami,
- przygotowanie tabel porównawczych,
- nadzorowanie uzgodnionych warunków zakupów i usług na optymalnym poziomie kosztów, jakości i terminowości,
- opracowanie i przygotowanie dokumentacji zakupowej zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Wymagania
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego (preferowane techniczne),
- min. 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
- dyspozycyjności,
- samodzielności i kreatywności,
- bardzo dobrej znajomości MS Office,
- dobrej znajomości języka angielskiego,
- znajomości rynku budownictwa przemysłowego i energetycznego.
Oferujemy
Kandydatom spełniającym nasze oczekiwania oferujemy:
- możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój w strukturze naszej organizacji,
- opiekę medyczną w prywatnych placówkach medycznych oraz bogaty pakiet socjalny (ubezpieczenie na życie, karnet na zajęcia rekreacyjno-sportowe),
- pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole.
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą opcji APLIKUJ. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Dane firmowe
Budimex SA
Aplikuj na portalu Praca.pl
Ogłoszenie pochodzi z portalu Praca.pl